SYT, genç ve yetişkinlere özel olarak hazırlanan koleksiyonlardan oluşur. Çalışan kesim için ‘casual’ olarak tarif edilen şık ve günlük parçalar ile genç yaş grubu için son moda eğilimlerin öne çıkarıldığı sezonluk ‘fashion’ tasarımlar sunar.
SYT, genç ve yetişkinlere özel olarak hazırlanan koleksiyonlardan oluşur. Çalışan kesim için ‘casual’ olarak tarif edilen şık ve günlük parçalar ile genç yaş grubu için son moda eğilimlerin öne çıkarıldığı sezonluk ‘fashion’ tasarımlar sunar.
2007 yılında tescil edilen SYT markasının gücü, Akal Tekstil’in tasarım yeteneğinden kaynaklanır. Rakipleri arasında yenilikçi tüketici profili ile farklılaşan bir marka algısına sahiptir.
Cesur girişimleri ile yeni kategoriler oluşturan SYT, topluma fikir liderliği yapan öncü tüketici gruplarıyla aynı çizgide ilerler. ‘Lead Generation’ tanımlaması farklı materyaller denemekten hoşlanan ve özgün tasarımları tercih eden kişileri işaret eder.
SYT, ihraç edildiği ülkelerde, kullanım alışkanlıklarına yönelik piyasa araştırmaları yapar ve tasarımlarını bu sonuçlara göre yönlendirir. Dinamik yapısı ile müşteri taleplerine anında cevap verir.